بسبب وفاة هيثم أحمد زكي.. ريهام سعيد تعيد حساباتها

wafaa
اخبار الفن
wafaa9 نوفمبر 2019آخر تحديث : السبت 9 نوفمبر 2019 - 11:52 صباحًا
بسبب وفاة هيثم أحمد زكي.. ريهام سعيد تعيد حساباتها

دخلت الإعلامية ريهام سعيد في حالة عميقة مع نفسها، وبدأت في إعادة الحسابات من جديد، وقررت أن تعتزل الإعلام والسوشيال ميديا و تختلي بنفسها فترة وتتقرب من ربنا ثم تعود بشكل جديد، ونشرت بوست بعد وفاة الفنان الشاب هيثم أحمد زكي.

وفيه قالت: “انا هقعد مع نفسي فتره طويله عشان اعيش في سلام. احنا حوالينا مرضي كتير اوي. ربنا يشفي الجميع. جمهوري الذي يحبني رجعالكوا تاني بس بعد ما اتقرب لربنا اوي و احاول يبقي عندي طاقه استحمل السخافات وقلة الادب اللي زي الاستاذ جورج وغيره . موت هيثم خلاني اعرف ان الحزن بيموت. و انا زعلانه من كل حاجة ومن كل الناس”.

وتابعت: ” كنت مستنيه تقدير اكتر من كده من اهل بلدي. انا تعبت اوي اوي ولا عملت فلوس ولا قعدت مع اولادي ولا حافظت علي صحتي كان كل همي اتقاني لشغلي وسعادة الناس و رضا ربنا. كنت بدي وقتي كله للناس عمري ما قلت غير كلمة الحق اللي دايما بتزعل و تطلع الواحد خسران. بس انا فخورة بنفسي جدا . عمري ما تملقت ولا نافقت ولا كذبت عليكوا”.

ريهام سعيد إحنا بقينا وحشين أوي

واختتمت: “من أول فتاة المول الي كنتوا مصممين تطلعوها بطلة لغاية اهانه التخان الي الوحيده الي فكرت اعالجهم و وا عملهم عمليات مجانا من غير حتي تبرعات ووعدت اني مش هاسيب واحد تخين زعلانه ومتضايقه مكنتش مستنيه تقدير بس احساس الظلم وحش اوى. حسنا الله ونعم الوكيل و لن يصح الا الصحيح في الاخر. حقي راجع. توكلت عليك يا رب”.

رابط مختصر

اترك تعليق

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *